SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Mentaliteten i truppen (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 09.12.2025, 01:03

Mentalitet Vestegnen… er det ikke sådan man siger.

Det er mange år siden der var en vinder kultur. Der er mere en hørm af lejesvende. Så snart kontrakten er underskrevet, så er man videre.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 114 brugere logget ind(0 registrerede, 114 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^