SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Gud hvor jeg dog gerne saa Zorniger tilbage.. (SydSiden Online)

skrevet af Toska, , 24.10.2024, 16:56

Enden er spiller materialet bedre eller også er det ikke, der er ingen mellem vej.

Jeg mener det spille materiale vi har idag, samt bredden på samme er noget af det bedste vi har haft i mange år.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 96 brugere logget ind(0 registrerede, 96 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^