SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 04.03.2026, 15:43

Jeg vil anbefale at kigge nærmere på:

Jackie R, der før var i Hillerød, eller Nürnberg i Kolding.

Bevares, små klubber, men netop det, at de begge har bygge lortet op fra bunden selv over en 4-6 årig periode er noget der giver respekt. De har intet fået foræret og det er vist nogle af de dyder, som mangler i BIF. At man arbejder for sagen.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 04.03.2026, 15:43 [Board][Mix]
    • - The Pride Of Denmark, 04.03.2026, 21:09
    • - muktharsfrikøbsklausul, 05.03.2026, 08:43
    • - Jimmbo, 05.03.2026, 21:18
      • - Cooper911, 07.03.2026, 20:37
        • - 1312, 08.03.2026, 14:09
    • - 1312, 29.03.2026, 21:41
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 75 brugere logget ind(2 registrerede, 73 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^