SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Helle Thorning som CEO? NEJ TAK (SydSiden Online)

skrevet af Musha_, Paphos, , 23.03.2026, 19:37

»
» Anerkender du ikke at samfundet er så bundrådden og korrupt, at netop en
» bundrådden og korrupt politiker kan være den, der opnår nogle fordele i det
» bundrådne og korrupte samfund vi lever i???

Præmissen fungerer kun hvis hun er en medspiller. Jeg tror nærmere hun vil bruge sin indflydelse på at gøre det lettere for politikkerne at skade os med hooligan pakker og alverdens reguleringer.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 125 brugere logget ind(1 registrerede, 124 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^