SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af Mam_Bubah, , 19.08.2021, 12:10

Du skal ikke lade dig påvirke af andre folks kommentar. Naturligvis kan vi alle komme i situiationer, hvor man ikke bare kan købe hvad som helst, og køb af en brøndby trøje kan aldrig være vigtigere end at sikre familie mm. Håber du kommer af med den

til mine medfans - please hav lidt forstĂĄelse, vi alle sammen er forskellige.

tak

» Jeg har fortrudt købet af mesterskabstrøje, og sælges derfor for kr. 500 +
» eventuelle forsendelsesudgifter.
» Farve blå størrelse XXL. emballage ubrudt.

Synes godt om (11) Synes ikke om (1)

Hele trĂĄden:

  • - ph-lampe, 19.08.2021, 10:49 [Board][Mix]
    • - ac las, 19.08.2021, 10:50
    • - Mam_Bubah, 19.08.2021, 12:10
    • - mujaffa, 19.08.2021, 12:45
      • - B-!-F.1964, 19.08.2021, 13:52
        • - T-GAF#1, 19.08.2021, 14:02
        • Venter stadig - Iver, 20.08.2021, 10:31
      • - Dahut, 19.08.2021, 15:28
        • - Mr. Jinx, 19.08.2021, 15:54
        • - fake, 19.08.2021, 16:32
        • - Dahut, 20.08.2021, 08:10
    • - Ocellaris, 19.08.2021, 17:17
      • - c4300, 19.08.2021, 18:52
      • - ph-lampe, 19.08.2021, 21:07
      • - ph-lampe, 19.08.2021, 21:07
    • - Mr. Jinx, 20.08.2021, 11:11
      • - T-GAF#1, 20.08.2021, 11:36
      • - Dahut, 20.08.2021, 12:39
      • - Curton, 20.08.2021, 12:39
      • - meyer, 20.08.2021, 14:42
      • - vildmedbifnordj, 23.08.2021, 23:29
        • - c4300, 24.08.2021, 08:32
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 174 brugere logget ind(1 registrerede, 173 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^