(Off topic)
Fik i går, den er feeeeeeeeed, godt jeg proppede et ekstra x på ordren, er lidt lille, ellers er det nok bare mig der er blevet federe.
| Synes godt om (4) | Synes ikke om (1) |
Hele tråden:
- - ph-lampe, 19.08.2021, 10:49
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - ac las, 19.08.2021, 10:50
- - Mam_Bubah, 19.08.2021, 12:10
- - mujaffa, 19.08.2021, 12:45
- - B-!-F.1964, 19.08.2021, 13:52
- - T-GAF#1, 19.08.2021, 14:02
- Venter stadig - Iver, 20.08.2021, 10:31
- - Dahut, 19.08.2021, 15:28
- - B-!-F.1964, 19.08.2021, 13:52
- - Ocellaris, 19.08.2021, 17:17
- - Mr. Jinx, 20.08.2021, 11:11