(Off topic)
Hej medfans,
SÄ er det snart den store dag hvor min dreng pÄ 5 Är skal med pÄ stadion for fÞrste gang. Og det bliver til returkampen imod rÞd tyr..
Vi kÞrer fra Fredericia ved 15-16 tiden, og vil jo sÄ vÊre ved stadion omkring klokken 17-18.
Er stadion "Äbent" der og er der noget at lave for en dreng pÄ 5 Är? HvornÄr plejer spillerene normalt at ankomme - sÄ kunne det jo vÊre at han kunne fÄ en autograf eller to ogsÄ :)
Det kan blive den fedeste fÞrste tur pÄ stadion - sÄ vi glÊder os helt vildt (selvom jeg godt kan vÊre i tvivl om han kan holde sig vÄgen).
Sidste ting, er der mulighed for at lade en elbil ved stadion?
PÄ forhÄnd tak ;)
| Synes godt om (7) | Synes ikke om (2) |
Hele trÄden: