SydSiden Online (SSO)

BrĂžndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af lofvall, , 23.08.2021, 09:04

Hej medfans,

SÄ er det snart den store dag hvor min dreng pÄ 5 Är skal med pÄ stadion for fÞrste gang. Og det bliver til returkampen imod rÞd tyr..

Vi kÞrer fra Fredericia ved 15-16 tiden, og vil jo sÄ vÊre ved stadion omkring klokken 17-18.

Er stadion "Äbent" der og er der noget at lave for en dreng pÄ 5 Är? HvornÄr plejer spillerene normalt at ankomme - sÄ kunne det jo vÊre at han kunne fÄ en autograf eller to ogsÄ :)

Det kan blive den fedeste fÞrste tur pÄ stadion - sÄ vi glÊder os helt vildt (selvom jeg godt kan vÊre i tvivl om han kan holde sig vÄgen).

Sidste ting, er der mulighed for at lade en elbil ved stadion?

PÄ forhÄnd tak ;)

Synes godt om (7) Synes ikke om (2)

Hele trÄden:

  • - lofvall, 23.08.2021, 09:04 [Board][Mix]
    • - FyodorCherenkov, 23.08.2021, 10:05
    • - Mam_Bubah, 23.08.2021, 10:35
    • - Kalledrengen, 23.08.2021, 10:47
      • - CVST, 23.08.2021, 19:19
        • - Kalledrengen, 24.08.2021, 14:29
          • - Holdet, 24.08.2021, 15:31
            • - OmaX, 25.08.2021, 18:21
    • - ringnes, 23.08.2021, 11:42
    • - eomleinad, 24.08.2021, 09:42
      • - dr. kĂžge, 24.08.2021, 15:09
    • - Stephan, 24.08.2021, 15:40
    • - lofvall, 25.08.2021, 13:16
      • - Kalledrengen, 27.08.2021, 09:15
        • - lofvall, 29.08.2021, 17:21
          • - c4300, 29.08.2021, 22:01
          • - Returnofthemack, 29.08.2021, 22:44
          • - Kalledrengen, 30.08.2021, 07:43
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlÊg i 27811 trÄde, 12749 registrerede brugere, 136 brugere logget ind(0 registrerede, 136 gÊster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^