SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af ringnes, , 23.08.2021, 11:42

At ankomme 3 timer før tid med en 5-årig er måske lidt for tidligt.
Familieloungen er et fedt og hyggeligt sted at tage sin 5-årig med hen i. Men den er vidst stadig under ombygning. Ellers så grip knoglen og ring ud til dem og spørg.
Aldersmæssigt kan han sagtens tage med. Havde min søn med fra han var lige under 3. Og når han gik “fodbold-kold” efter ca 20 minutters tid gav jeg ham bare mobilen med ramasjang, og så var det ikke noget problem længere. Nu her de sidste par år har det hjulpet med popcorn :)
Nu er han 7 år, og er mere interesseret i at se bold end jeg var i den alder :)
God kamp

Synes godt om (6) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - lofvall, 23.08.2021, 09:04 [Board][Mix]
    • - FyodorCherenkov, 23.08.2021, 10:05
    • - Mam_Bubah, 23.08.2021, 10:35
    • - Kalledrengen, 23.08.2021, 10:47
      • - CVST, 23.08.2021, 19:19
        • - Kalledrengen, 24.08.2021, 14:29
          • - Holdet, 24.08.2021, 15:31
            • - OmaX, 25.08.2021, 18:21
    • - ringnes, 23.08.2021, 11:42
    • - eomleinad, 24.08.2021, 09:42
      • - dr. køge, 24.08.2021, 15:09
    • - Stephan, 24.08.2021, 15:40
    • - lofvall, 25.08.2021, 13:16
      • - Kalledrengen, 27.08.2021, 09:15
        • - lofvall, 29.08.2021, 17:21
          • - c4300, 29.08.2021, 22:01
          • - Returnofthemack, 29.08.2021, 22:44
          • - Kalledrengen, 30.08.2021, 07:43
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 134 brugere logget ind(0 registrerede, 134 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^