SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af CVST, Torshavn, , 23.08.2021, 19:19

Tænker vi skal lade farmand selv bestemme, hvad tid han på dagen vælger at putte sit barn. Havde jeg boet i DK, så havde jeg selv taget min datter med, for oplevelsens skyld.

---
https://www.facebook.com/herborgtorkilsdottir
https://www.facebook.com/groups/128501850682236/
https://www.facebook.com/groups/142390889867944/

Synes godt om (4) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

  • - lofvall, 23.08.2021, 09:04 [Board][Mix]
    • - FyodorCherenkov, 23.08.2021, 10:05
    • - Mam_Bubah, 23.08.2021, 10:35
    • - Kalledrengen, 23.08.2021, 10:47
      • - CVST, 23.08.2021, 19:19
        • - Kalledrengen, 24.08.2021, 14:29
          • - Holdet, 24.08.2021, 15:31
            • - OmaX, 25.08.2021, 18:21
    • - ringnes, 23.08.2021, 11:42
    • - eomleinad, 24.08.2021, 09:42
      • - dr. køge, 24.08.2021, 15:09
    • - Stephan, 24.08.2021, 15:40
    • - lofvall, 25.08.2021, 13:16
      • - Kalledrengen, 27.08.2021, 09:15
        • - lofvall, 29.08.2021, 17:21
          • - c4300, 29.08.2021, 22:01
          • - Returnofthemack, 29.08.2021, 22:44
          • - Kalledrengen, 30.08.2021, 07:43
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 126 brugere logget ind(1 registrerede, 125 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^