(Off topic)
» @lofvall
»
» Du er simpelthen nÞdt til at fÞlge op med en melding om hvordan det sÄ
» gik....
»
» :-)
Det gik over alt forventning. Han blev hentet i skolen ved 14 tiden og vi kÞrte stille og roligt derover af med lidt stop undervejs. Vi ramte stadion ca 16.30 og fik en god p plads tÊt pÄ stadion :)
Efter en tur i shoppen for at kÞbe den nye trÞje, gik vi lidt rundt om stadion for at finde et sted af fÄ lidt at drikke.
Vi ender ved cafĂ©en hvor en flink vagt/kontrollĂžr lukker os ind lidt fĂžr tid - dog for kun at fĂ„ af vide at jeg skal have mundbind pĂ„ 🙈 det har jeg ikke, sĂ„ vi gĂ„r i kiosken og kĂžber et (til 100kr) !! - puha det gjorde ondt for jyden, selvom det er BrĂžndby merc :/
Tilbage til caféen hvor vi sÄ fÄr at vide at det ikke var mig der skulle have det pÄ men ham, sÄ de havde taget fejl :/
Anyways, vi kÞber et par sodavand og sÊtter os pÄ grÊsset ved masterclass faciliteterne.
Omkring klokken 19 gÄr vi imod indgangen, og er inde forholdsvis hurtigt :) finder vores plads - helt oppe i toppen af tÄrn 12 - lige midt i det hele. Her blev det lidt udfordrende for ham at sidde stille og vente men disney+ pÄ telefonen redder dagen igen :)
Jeg kan godt mÊrke pÄ ham at han bliver trÊt men da kampen gÄr igang vÄgner han lidt mere op og spÞrger herefter uafbrudt om alt imellem himmel og jord i hele fÞrste halvleg.
Han er skam ogsÄ med pÄ at svare sydsiden ved BrÞndby IF rÄbet - selvom det ligner lidt at han sidder og heiler sÄ han er meget optaget af det hele.
I pausen er der ikke mere at give af sÄ vi sÊtter os i bilen og kÞrer imod Jylland igen (dejligt nemt at komme fra stadion pÄ det tidspunkt) :)
Han ser serie i lidt over 2 timer pĂ„ vejen hjem, og gĂ„r sĂ„ i brĂŠdderne ligesĂ„ han rammer sin seng - sĂ„ han var brugt. Men siger flere gange pĂ„ vej hjem at âdet har vĂŠret den bedste aften i hele hans livâ og om vi ikke kan gĂžre det igen snart.
SÄ alt i alt en fantastisk tur og pÄ trods af resultatet var det en oplevelse for livet - for os begge :) hele aftenen mÞder vi ikke andet end sÞde og rare vagter/fans osv som er meget forstÄende for at man mÄske ikke lige gÞr som de fleste nÄr man er 5 Är og med pÄ stadion.
FĂŠllesskabet er unikt.
Da vi feks gÄr fra stadion er der PROPPET under tribunen, men alle giver plads og lader os komme igennem kÞerne.
Det er bestemt ikke sidste gang, selvom der er et stykke vej og selvom han ikke helt forstÄr spillet endnu :)
| Synes godt om (15) | Synes ikke om (1) |
Hele trÄden: