(Off topic)
Hej Heine.
Fedt, tusind tak!
Du må meget gerne give en melding til mig, om mailsene går i din spam/uønsket-mappe. Har lidt udfordringer med, at mange modtager dem heri, mens andre ikke gør.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden: