SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Tata2427, , 01.02.2026, 11:36

Vi står reelt med 5 nye spændende profiler i truppen. Tre er offensive, men hvis man kigger nøgternt på det, så er Sow og Mayckel Lahdo deciderede kantspillere.
PĂĄ 9er positionen er;
- Gregoritsch er ude (Augsburg)
- Amsted og Bundgaard er skadet
Så… hvem spiller 9’er i Brøndby IF, når sæsonen begynder lige om lidt?
Dennis kan gøre det, ja – men han er han ikke mere bevægelse, pres og kombination end klassisk boksspiller. Det lugter mere af falsk 9’er end af en rendyrket måltyv.
- Enten satser vi bevidst på en dynamisk offensiv uden klassisk 9’er,
- eller også mangler der stadig én brik – en klar reference i boksen.
Hvad tror I?
Er planen “Dennis som 9’er”, eller er vi reelt en angriber short?

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Tata2427, 01.02.2026, 11:36 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Thomcat, 01.02.2026, 11:51
    • - Chester, 01.02.2026, 20:05
    • - punQ, 17.02.2026, 19:35
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 71 brugere logget ind(1 registrerede, 70 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^