lofvall
23.08.2021, 09:04
 |
Synes godt om (7) |
 |
Synes ikke om (2) |
|
Far og sűn tur pć onsdag (Off topic) |
|
Hej medfans,
SÄ er det snart den store dag hvor min dreng pÄ 5 Är skal med pÄ stadion for fÞrste gang. Og det bliver til returkampen imod rÞd tyr..
Vi kÞrer fra Fredericia ved 15-16 tiden, og vil jo sÄ vÊre ved stadion omkring klokken 17-18.
Er stadion "Äbent" der og er der noget at lave for en dreng pÄ 5 Är? HvornÄr plejer spillerene normalt at ankomme - sÄ kunne det jo vÊre at han kunne fÄ en autograf eller to ogsÄ :)
Det kan blive den fedeste fÞrste tur pÄ stadion - sÄ vi glÊder os helt vildt (selvom jeg godt kan vÊre i tvivl om han kan holde sig vÄgen).
Sidste ting, er der mulighed for at lade en elbil ved stadion?
PÄ forhÄnd tak ;) |
FyodorCherenkov
23.08.2021, 10:05
@ lofvall
 |
Synes godt om (8) |
 |
Synes ikke om (3) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» Vi kÞrer fra Fredericia ved 15-16 tiden, og vil jo sÄ vÊre ved stadion
» omkring klokken 17-18.
Det er alt for tidligt at komme til stadion, synes jeg. SĂ„ meget er der ikke at lave ved BrĂžndby Stadion. Jeg ville sigte efter at komme en times tid fĂžr kampen tidligst.
Det skal siges, at jeg ingen bÞrn har, sÄ jeg ved ikke meget om, hvordan man underholder sÄdan en knÊgt. Men jeg ville selv rÞvkede mig, hvis jeg skulle vÊre pÄ stadion 3-4 timer fÞr kampstart. |
Mam_Bubah
23.08.2021, 10:35
@ lofvall
 |
Synes godt om (5) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Hej
i kan mÄske bruge 1 time i Dinos legeland de lukker vist fÞrst klokken 19 og er ikke ret langt fra stadion.
» Hej medfans,
»
» SÄ er det snart den store dag hvor min dreng pÄ 5 Är skal med pÄ stadion
» for fÞrste gang. Og det bliver til returkampen imod rÞd tyr..
»
» Vi kÞrer fra Fredericia ved 15-16 tiden, og vil jo sÄ vÊre ved stadion
» omkring klokken 17-18.
»
» Er stadion |
Kalledrengen
23.08.2021, 10:47
@ lofvall
 |
Synes godt om (8) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Til normale kampe er familieloungen Äben, men da det er en kl. 21.00 kamp, sÄ tvivler jeg pÄ den er Äben.
Den havde i hvert fald ikke Äbent til fcn kampen og det var endda en fredag.
Og sÄ vil jeg sige, at det er lidt satset at tage en 5-Ärig med til en kamp kl. 21.00. Han bliver trÊt og sÄ ved jeg godt hvordan 5-Ärige kan blive.
Worst case er du nÞdt til at gÄ fÞr tid, fordi han ikke kan holde det ud og sÄ gÄr du glip af, at vi slÄr Red Bull ud :-) |
CVST
Torshavn, 23.08.2021, 19:19
@ Kalledrengen
 |
Synes godt om (4) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
TÊnker vi skal lade farmand selv bestemme, hvad tid han pÄ dagen vÊlger at putte sit barn. Havde jeg boet i DK, sÄ havde jeg selv taget min datter med, for oplevelsens skyld. --- https://www.facebook.com/herborgtorkilsdottir
https://www.facebook.com/groups/128501850682236/
https://www.facebook.com/groups/142390889867944/ |
Kalledrengen
24.08.2021, 14:29
@ CVST
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» TÊnker vi skal lade farmand selv bestemme, hvad tid han pÄ dagen vÊlger at
» putte sit barn. Havde jeg boet i DK, sÄ havde jeg selv taget min datter
» med, for oplevelsens skyld.
SelvfĂžlgelig.
Jeg prÞver bare at Þse af mine egne erfaringer og 5-Ärige er sjÊldent friske og veloplagte efter kl. 21.00 :-) |
Holdet
24.08.2021, 15:31
@ Kalledrengen
 |
Synes godt om (4) |
 |
Synes ikke om (3) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» » TÊnker vi skal lade farmand selv bestemme, hvad tid han pÄ dagen vÊlger
» at
» » putte sit barn. Havde jeg boet i DK, sÄ havde jeg selv taget min datter
» » med, for oplevelsens skyld.
»
» SelvfÞlgelig.
» Jeg prÞver bare at Þse af mine egne erfaringer og 5-Ärige er sjÊldent
» friske og veloplagte efter kl. 21.00 :-)
SĂ„ skal de bare have lidt til nĂŠsen :-) |
OmaX
25.08.2021, 18:21
@ Holdet
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Ahahahaha... Ă
rets far.. |
ringnes
23.08.2021, 11:42
@ lofvall
 |
Synes godt om (6) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
At ankomme 3 timer fÞr tid med en 5-Ärig er mÄske lidt for tidligt.
Familieloungen er et fedt og hyggeligt sted at tage sin 5-Ärig med hen i. Men den er vidst stadig under ombygning. Ellers sÄ grip knoglen og ring ud til dem og spÞrg.
AldersmĂŠssigt kan han sagtens tage med. Havde min sĂžn med fra han var lige under 3. Og nĂ„r han gik âfodbold-koldâ efter ca 20 minutters tid gav jeg ham bare mobilen med ramasjang, og sĂ„ var det ikke noget problem lĂŠngere. Nu her de sidste par Ă„r har det hjulpet med popcorn :)
Nu er han 7 Är, og er mere interesseret i at se bold end jeg var i den alder :)
God kamp |
eomleinad

24.08.2021, 09:42
@ lofvall
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Som en anden skriver, fÄr du nok det bedste svar, hvis du ringer til BrÞndby.
Jeg mindes dog, der omkring Klubhuset plejer at vĂŠre hoppeborg og en lille fodboldbane for bĂžrn. |
dr. kĂžge

24.08.2021, 15:09
@ eomleinad
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» Som en anden skriver, fÄr du nok det bedste svar, hvis du ringer til
» BrÞndby.
»
» Jeg mindes dog, der omkring Klubhuset plejer at vÊre hoppeborg og en lille
» fodboldbane for bÞrn.
Det er vidst primĂŠrt til de kampe der afvikles i bĂžrne venlige tidspunkter.
Jeg har ogsÄ en knÊgt pÄ 6 Är, som er hardcore stadion gÊnger efterhÄnden. Hvis jeg tager han med til en kl 21 kamp, er det med en klar forventning om at vi kÞrer fÞr tid. SÄ i morgen skal han ikke med, jeg skal se kampen helt til slut. --- Fan af BrÞndby IF siden Faxe tribunen var en grusbunke (og sÄ gammel er jeg endda ikke). |
Stephan

Vestegnen, 24.08.2021, 15:40
@ lofvall
 |
Synes godt om (3) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
God fornÞjelse... Du kender dit barn bedst, sÄ det er dit valg at tage ham med til CL-kval.
Mht. opladning: BrĂžndby er (endnu) ikke en sĂŠrlig el-bil venlig by.
Jeg plejer at bruge Clever laderne i Glostrup, men jeg forestiller mig ikke at en vandretur pÄ 3 km lige er sagen for en 5 Ärig kl. 23.00 en onsdag aften...
Protip: Opladerne pÄ HÞjvangsvej er uden tidsbegrÊnsning. Dem pÄ Solvej er med 4 timers grÊnse. --- "Life is what happens to you, while youre busy making other plans" Lennon |
lofvall
25.08.2021, 13:16
@ lofvall
 |
Synes godt om (4) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Tak for svarene alle sammen ;)
Jeg lader bilen pÄ vejen og sÄ passer det nok ogsÄ bedre med tiden.
Det er okay at vi er der tidligt, jeg er nemlig ikke helt sikker pÄ hvor jeg kan holde henne.
Sidst jeg var pÄ stadion - for mange Är siden - holdte vi seriÞst langt vÊk og skulle gÄ i 20 min for at komme til stadion :/ det gÄr nok ikke lige i dag med sÞnnen.
Det er en kalkuleret risiko at han keder sig og mÄske ikke synes at det er ligesÄ spÊndende som farmand - men det mÄ vi se til den tid :)
Vi glÊder os vanvittigt og hÄber at drengen fÄr den fedeste debut tur pÄ det smukkeste stadion i dk.
God kamp alle sammen :) |
Kalledrengen
27.08.2021, 09:15
@ lofvall
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
@lofvall
Du er simpelthen nÞdt til at fÞlge op med en melding om hvordan det sÄ gik....
:-) |
lofvall
29.08.2021, 17:21 (redigeret af lofvall at 29.08.2021, 22:30)
@ Kalledrengen
 |
Synes godt om (15) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» @lofvall
»
» Du er simpelthen nÞdt til at fÞlge op med en melding om hvordan det sÄ
» gik....
»
» :-)
Det gik over alt forventning. Han blev hentet i skolen ved 14 tiden og vi kÞrte stille og roligt derover af med lidt stop undervejs. Vi ramte stadion ca 16.30 og fik en god p plads tÊt pÄ stadion :)
Efter en tur i shoppen for at kÞbe den nye trÞje, gik vi lidt rundt om stadion for at finde et sted af fÄ lidt at drikke.
Vi ender ved cafĂ©en hvor en flink vagt/kontrollĂžr lukker os ind lidt fĂžr tid - dog for kun at fĂ„ af vide at jeg skal have mundbind pĂ„ 🙈 det har jeg ikke, sĂ„ vi gĂ„r i kiosken og kĂžber et (til 100kr) !! - puha det gjorde ondt for jyden, selvom det er BrĂžndby merc :/
Tilbage til caféen hvor vi sÄ fÄr at vide at det ikke var mig der skulle have det pÄ men ham, sÄ de havde taget fejl :/
Anyways, vi kÞber et par sodavand og sÊtter os pÄ grÊsset ved masterclass faciliteterne.
Omkring klokken 19 gÄr vi imod indgangen, og er inde forholdsvis hurtigt :) finder vores plads - helt oppe i toppen af tÄrn 12 - lige midt i det hele. Her blev det lidt udfordrende for ham at sidde stille og vente men disney+ pÄ telefonen redder dagen igen :)
Jeg kan godt mÊrke pÄ ham at han bliver trÊt men da kampen gÄr igang vÄgner han lidt mere op og spÞrger herefter uafbrudt om alt imellem himmel og jord i hele fÞrste halvleg.
Han er skam ogsÄ med pÄ at svare sydsiden ved BrÞndby IF rÄbet - selvom det ligner lidt at han sidder og heiler sÄ han er meget optaget af det hele.
I pausen er der ikke mere at give af sÄ vi sÊtter os i bilen og kÞrer imod Jylland igen (dejligt nemt at komme fra stadion pÄ det tidspunkt) :)
Han ser serie i lidt over 2 timer pĂ„ vejen hjem, og gĂ„r sĂ„ i brĂŠdderne ligesĂ„ han rammer sin seng - sĂ„ han var brugt. Men siger flere gange pĂ„ vej hjem at âdet har vĂŠret den bedste aften i hele hans livâ og om vi ikke kan gĂžre det igen snart.
SÄ alt i alt en fantastisk tur og pÄ trods af resultatet var det en oplevelse for livet - for os begge :) hele aftenen mÞder vi ikke andet end sÞde og rare vagter/fans osv som er meget forstÄende for at man mÄske ikke lige gÞr som de fleste nÄr man er 5 Är og med pÄ stadion.
FĂŠllesskabet er unikt.
Da vi feks gÄr fra stadion er der PROPPET under tribunen, men alle giver plads og lader os komme igennem kÞerne.
Det er bestemt ikke sidste gang, selvom der er et stykke vej og selvom han ikke helt forstÄr spillet endnu :) |
c4300

29.08.2021, 22:01
@ lofvall
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
» » @lofvall
» »
» » Du er simpelthen nÞdt til at fÞlge op med en melding om hvordan det sÄ
» » gik....
» »
» » :-)
»
» Det gik over alt forventning. Han blev hentet i skolen ved 14 tiden og vi
» kÞrte stille og roligt derover af med lidt stop undervejs. Vi ramte stadion
» ca 16.30 og fik en god p plads tÊt pÄ stadion :)
»
» Efter en tur i shoppen for at kÞbe den nye trÞje, gik vi lidt rundt om
» stadion for at finde et sted af fĂ„ lidt at drikke 🥤
»
» Vi ender ved caféen hvor en flink vagt/kontrollÞr lukker os ind lidt fÞr
» tid - dog for kun at fĂ„ af vide at jeg skal have mundbind pĂ„ 🙈 det
» har jeg ikke, sÄ vi gÄr i kiosken og kÞber et (til 100kr) !! - puha det
» gjorde ondt for jyden, selvom det er BrĂžndby merc 🤣
»
» Tilbage til caféen hvor vi sÄ fÄr at vide at det ikke var mig der skulle
» have det pĂ„ men ham, sĂ„ de havde taget fejl 🤪🤣🙈
»
» Anyways, vi kÞber et par sodavand og sÊtter os pÄ grÊsset ved masterclass
» faciliteterne.
»
» Omkring klokken 19 gÄr vi imod indgangen, og er inde forholdsvis hurtigt :)
» finder vores plads - helt oppe i toppen af tÄrn 12 - lige midt i det hele.
» Her blev det lidt udfordrende for ham at sidde stille og vente
» 🤣🙈 men disney+ pĂ„ telefonen redder dagen igen 😊
»
» Jeg kan godt mÊrke pÄ ham at han bliver trÊt men da kampen gÄr igang vÄgner
» han lidt mere op og spÞrger herefter uafbrudt om alt imellem himmel og jord
» i hele fÞrste halvleg.
» Han er skam ogsÄ med pÄ at svare sydsiden ved BrÞndby IF rÄbet - selvom det
» ligner lidt at han sidder og heiler 🤣 sĂ„ han er meget optaget af
» det hele.
»
» I pausen er der ikke mere at give af sÄ vi sÊtter os i bilen og kÞrer imod
» Jylland igen (dejligt nemt at komme fra stadion pÄ det tidspunkt) :)
»
» Han ser serie i lidt over 2 timer pÄ vejen hjem, og gÄr sÄ i brÊdderne
» ligesÄ han rammer sin seng - sÄ han var brugt. Men siger flere gange pÄ vej
» hjem at âdet har vĂŠret den bedste aften i hele hans livâ og om vi ikke kan
» gÞre det igen snart
» 😊💪🏻🥳☺️😁
»
» SÄ alt i alt en fantastisk tur og pÄ trods af resultatet var det en
» oplevelse for livet - for os begge :) hele aftenen mÞder vi ikke andet end
» sÞde og rare vagter/fans osv som er meget forstÄende for at man mÄske ikke
» lige gÞr som de fleste nÄr man er 5 Är og med pÄ stadion.
» FĂŠllesskabet er unikt 💪🏻
»
» Da vi feks gÄr fra stadion er der PROPPET under tribunen, men alle giver
» plads og lader os komme igennem kÞerne.
»
» Det er bestemt ikke sidste gang, selvom der er et stykke vej og selvom han
» ikke helt forstĂ„r spillet endnu 💪🏻😁
Mystisk mit indlĂŠg er blevet slettet. SĂ„ prĂžver lige igen. Fantastisk at hĂžre i har haft en skĂžn far/sĂžn dag :-) FĂŠllesskabet er lige prĂŠcis helt unikt. |
Returnofthemack
2730 Lykke, 29.08.2021, 22:44
@ lofvall
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (1) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Dejligt at hĂžre, det var en god oplevelse for jer:-) --- STAND FREE! WHEREVER YOU MAY BE
Paolo Di Canio - Uno di noi |
Kalledrengen
30.08.2021, 07:43
@ lofvall
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Far og sűn tur pć onsdag |
|
Det var godt at hĂžre, at det blev en god aften for jer :-) |
|
|