Toska
01.10.2024, 17:19
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen (SydSiden Online) |
|
Man mÄ jo spÞrge sig selv, hvordan kan et hold falde sÄ meget i kvalitet, fra sidste sÊson og til nu. Jeg mener som andre, at vi har en af de bedste og bredeste trupper i mange Är. Ansvaret er KUN JS. Jeg mener dog ikke at JS er en dÄrlig trÊner, for det er han ikke, men han har bare ikke den erfaring og dermed de kvaliteter, som skal til for at trÊne et hold som BrÞndby.
To Äbenlyse problemer er at forsvaret er hullet som en si, der er ikke mange andre hold, som fÄr sÄ mange kontra mÄl imod sig som BrÞndby. Forsvaret er tunge i rÞven, og kan ikke fÞlge med de let benede angriber, derfor er det ogsÄ en fejl, at de ligger sÄ langt fremme som de gÞr. Det nÊste er jo, at vi mangler mÄlene fra Valley , Suzuki og Ohi i forhold til sidste sÊson. Men det er heller ikke let og vinde fodboldkampe, hvis man skal score 4 mÄl hver gang.
SÄ glÊder det mit gule hjerte, at fler og fler nÊvner A Z. Det er sÄdan en trÊner vi mangler, dem der ikke kan lide lugten i bageriet, er ogsÄ dem, som ikke er eller blive gode nok til BrÞndby. |
h.n.nielsen
01.10.2024, 18:30
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
» Man mÄ jo spÞrge sig selv, hvordan kan et hold falde sÄ meget i kvalitet,
» fra sidste sÊson og til nu. Jeg mener som andre, at vi har en af de bedste
» og bredeste trupper i mange Är. Ansvaret er KUN JS. Jeg mener dog ikke at
» JS er en dÄrlig trÊner, for det er han ikke, men han har bare ikke den
» erfaring og dermed de kvaliteter, som skal til for at trÊne et hold som
» BrÞndby.
»
» To Äbenlyse problemer er at forsvaret er hullet som en si, der er ikke
» mange andre hold, som fÄr sÄ mange kontra mÄl imod sig som BrÞndby.
» Forsvaret er tunge i rÞven, og kan ikke fÞlge med de let benede angriber,
» derfor er det ogsÄ en fejl, at de ligger sÄ langt fremme som de gÞr. Det
» nÊste er jo, at vi mangler mÄlene fra Valley , Suzuki og Ohi i forhold til
» sidste sÊson. Men det er heller ikke let og vinde fodboldkampe, hvis man
» skal score 4 mÄl hver gang.
»
» SÄ glÊder det mit gule hjerte, at fler og fler nÊvner A Z. Det er sÄdan en
» trÊner vi mangler, dem der ikke kan lide lugten i bageriet, er ogsÄ dem,
» som ikke er eller blive gode nok til BrÞndby.
AZ kommer ikke retur, han ville ikke tillade at trÊne i LGBT trÞjer sÄ han er udelukket. |
Chester
NĂžrrebro, 01.10.2024, 21:11
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Jeg er ikke enig med dig i, at js er en af de bedste trÊnere i mange Är.
js er en trĂŠner - under middel (min mening) som kan sin teori.
Han har spillere som er over hans niveau og det har gjort, at hans taktik, gameplay osv. har kunne udmĂžntes til resultater.
Den deroute spillerne er ude for pga. mistet mesterskab er js ikke skyld i. Men han har sin medskyld i de tabte kampe, sĂŠrligt mod agf, hvor han tager Seb ud stort set 5 min. efter han score. til 2-2.
Jeg kan ikke nÊvne alle eksemplerne, sÄ bliver listen lang. Men tag seneste kamp mod fcn. I stedet for at spille med en rigtig forsvarsspiller, vÊlges Klaiber. En plads, han har vist flere gange han ikke har evnerne til pga. sit spille mÞnster.
Se pÄ Wass, han har skulle rode rundt ude pÄ hÞjre flÞjen.
Tag Vallys, han har nĂŠrmest skulle spille 6'er.
Se Ohi, en boksspiller som lÞber rundt ude pÄ kanterne - en mand som har fÄet Þdelagt sin karriere af js.
Nu har vi lÄnt Rajovic. Kender kun omtalen af ham - en boksangriber.
Skiftet ind i gÄr. Spillet Êndres ikke til bolde ind i boksen, men fortsÊtter med at spille langsjorde og bolden skal helst dribles i mÄl.
js er ikke egnet til en klub som vil ligge i den sjove ende af tabellen. Dvs. mindst 3 og gerne i pokalfinale hvert Är.
Jeg synes samtidig det er vildt, at man lÄner til at investere massivt i truppen og sÄ er det js som skal stÄ for at indfrie "renterne" - Tja Europa glippede. Spillernes mentale tilstand er elendig og i Þjeblikket tror jeg ikke vi skal tro vi kommer forbi fcm i pokalen.
js elendighed kan rede os. Bliver vi 7, fÄr vi en x-tra chance for at kunne nÄ Europa. --- Roj Blake (B'7) - en Êgte frihedskÊmper. |
Toska
02.10.2024, 08:23
@ Chester
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Jeg ved ikke rigtig hvor Du fÄr det fra, at JS skulle vÊre en af de bedste trÊnere i flere Är. Det ikke det jeg siger. Jeg siger han er ikke en dÄrlig trÊner, men han har ikke det der skal til for at vÊre trÊner i BrÞndby.
Generelt er jeg af den opfattelse, at der findes kun 1 dansk trÊner, som vil kunne bidrage med noget i BrÞndby, og det er Michael Laudrup. Jeg er stor tilhÊnger af en trÊner type som A Z, det er hÄrdt arbejde og ingen er i tvivl om deres arbejdsopgaver. Han ved nÞjagtig hvordan der skal spilles, og efter min mening er det den slags fodbold han stÄr for, som jeg godt kan lide. Uanset om man kan lide ham eller ej, sÄ var det ham der fik rettet op pÄ BrÞndby, og det gjorde han fra dag 1 af. Min indstilling er, at 2. pladser er ikke noget man skal samle pÄ, men i BrÞndbys situation dengang, da var det en begyndelse, og jeg er ikke i tvivl om, at han ville kunne bringe BrÞndby det sidste skridt. Troels Beck var den eneste der stÞttede ham, fordi han ogsÄ godt vidste hvad der skal til for at blive den bedste. Resten var en flok amatÞr, som ikke brÞd sig om ham, fordi ham kunne man ikke lÞbe om hjÞrner med.
Dertil kom sÄ at langt de fleste spillere, selv de unge var sÊrdeles glad for A Z., flere af dem siger at det var ham der fik gang i deres karriere og roser ham til skyerne. Der vil altid vÊre spillere, som ikke bryder sig om trÊneren, det er som regel dem der ikke er pÄ hold kortet. |
Chester
NĂžrrebro, 02.10.2024, 14:03
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Beklager dybt - undskyld jeg mis-lĂŠste dit indlĂŠg.
Jeg har vÊret passiv i lÊngere tid, men jeg mÄtte simpelthen kommentere, da jeg fik opfattelsen, at du syntes at JS var dygtig.
Vh. Chester. --- Roj Blake (B'7) - en ĂŠgte frihedskĂŠmper. |
Sceptic III
02.10.2024, 08:54
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
» Man mÄ jo spÞrge sig selv, hvordan kan et hold falde sÄ meget i kvalitet,
» fra sidste sÊson og til nu. Jeg mener som andre, at vi har en af de bedste
» og bredeste trupper i mange Är. Ansvaret er KUN JS. Jeg mener dog ikke at
» JS er en dÄrlig trÊner, for det er han ikke, men han har bare ikke den
» erfaring og dermed de kvaliteter, som skal til for at trÊne et hold som
» BrÞndby.
Jeg tror ikke at JS er sÄ hÄblÞs som spillet pt viser - jeg tror at hele truppen kÊmper med et traume.
NÄr man har oplevet en sÄdan fiasko som AGF kampen sidste Är (jeg regner ikke med at jeg behÞver at komme med prÊcis dato, i ved hvor i var), sÄ vil/kan der opstÄ et "traume" som sidder dybt (selv i maskuline elite udÞvere).
Jeg tror simpelthen ikke at man har fÄet bearbejdet det traume ordentlig og det slider pÄ truppen, bÄde hver enkelt spiller (selvtillid) og sammenholdet samt tro pÄ egne evner og ikke mindst andres evner (her ogsÄ Jesper SÞrensens evner).
Jeg tror det rigtige havde vÊret at lave en stÞrre "rokade" fÞr sommerferien. En ny trÊner kunne mÄske have startet med noget ny energi. Istedet sÄ mÞdte de samme spillere ind til samme trÊner, samme system og samme mÄde at gÞre tingene pÄ |
Paden

02.10.2024, 10:34
@ Sceptic III
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
Helt enig. Jeg er yderst uforstÄende over, at man ikke har haft dialog med kyndige personer, som kunne fortÊlle CV, at kontinuitet efter fiasko ikke giver den fornÞdne energi eller glÊde. Det giver status quo og nu ser vi resultatet. En stÊrk og dygtig sportsdirektÞr havde sammensat en ny trup og ikke udliciteret psykologsamtaler til at vÊre hver enkelt spillers eget ansvar. Vi mangler en cheftrÊner med autoritet, som kan skÊre igennem og bestemme. SpÞrgsmÄlet er, om CV tÞr have en sÄdan personlighed under sig. Tvivler desvÊrre. Nok derfor valget i sin tid faldt pÄ JS, hvilket var og er et elendigt valg. Holder stadig fast i, at vores spillermateriale sjÊldent er set bedre! |
Sansui
02.10.2024, 14:48
@ Sceptic III
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
Traume som undskyldning?!
Helt ĂŠrligt.
Der burde komme en trodsreaktion i stedet. Det burde skabe noget sult.
âVi skal fandme fandme vinde det lort i Ă„rââ- og sĂ„ giver man lige 5 % ekstra. |
The Pride Of Denmark

2605 BRĂNDBY, 02.10.2024, 15:00
@ Sansui
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
» Traume som undskyldning?!
»
» Helt Êrligt.
»
» Der burde komme en trodsreaktion i stedet. Det burde skabe noget sult.
»
» âVi skal fandme fandme vinde det lort i Ă„rââ- og sĂ„ giver man lige 5 %
» ekstra.
Ja det burde der - men kan du se den nogen steder ? Jeg kan ikke. --- Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1? |
Chester
NĂžrrebro, 02.10.2024, 15:05
@ Sansui
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
Det kan du have ret i.
Jeg tror bare at ud af alle de spillere, som var en del af katastrofen, har nogle brug for professionel guidning Og ikke holdkÊft og arbejd hÄrdere.
Vi sÄ samme symptom sÊson en efter da AZ smed guldet. --- Roj Blake (B'7) - en Êgte frihedskÊmper. |
Toska
02.10.2024, 17:11
@ Chester
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
At Du er skuffet over vi ikke vandt DM med Zorninger er helt okay, men at give ham skylden for at det ikke gik, er tydeligt tegn pÄ, at Du ikke ved hvad Du snakker om. Lige som JS heller ikke kan klantes for mistet DM, det var i begge tilfÊlde SPILLERNE der svigtede. |
Lunkne
03.10.2024, 11:26
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
HAN HEDDER ZORNIGER!! |
Lunkne
03.10.2024, 11:29
@ Chester
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
» Det kan du have ret i.
»
» Jeg tror bare at ud af alle de spillere, som var en del af katastrofen, har
» nogle brug for professionel guidning Og ikke holdkÊft og arbejd hÄrdere.
»
» Vi sÄ samme symptom sÊson en efter da AZ smed guldet.
Men er det ikke lige netop det, som spillerne har fÄet med Jesper SÞrensen? Og ser du nogle tegn pÄ, at det bliver bedre om lidt?
Nogle gange, har man ogsÄ brug for en stÊrk leder som forbillede, der kan vise en vejen ud af mÞrket. Navlepilleri og det med at dyrke traumet, er ikke altid ensbetydende med, at tingene bliver bedre.
Man kan iÞvrigt da sagtens fÄ en stÊrk leder, som gÄr mere op i at skyde brystet frem og arbejde hÄrdere, men som ogsÄ er top professionel og taktisk skarp. Det behÞver da pÄ ingen mÄde at udelukke hinanden? |
Lunkne
03.10.2024, 11:26
@ Sansui
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Krise traume |
|
Enig. Det var ogsÄ den vibe, jeg fik fra Jacob Rasmussen efter sidste sÊsons kÊmpe skuffelse. Jeg frygtede, at lige prÊcis dét her ville ske, sÊrligt med en type som JS, der ikke ligefrem udstrÄler "trodsreaktion".
Jeg hÄbede virkelig, at med dén mÊngde af performancespillere og professionalisme, at de ville tage skeen i den anden hÄnd, og angribe den nye sÊson med en form for "det skal fandme vÊre lÞgn det her!". Men sÄ glemte jeg, at det jo er BrÞndby IF vi taler om, og her havner vi altid i worst-case scenario... |
Kongen13
02.10.2024, 08:59
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Det glippede mesterskab burde have vĂŠret sidste sĂžm i kisten.
Jeg tror ikke pÄ den nuvÊrende trup med det nuvÊrende trÊner setup, kan komme over det "traume" mens de sidder i samme bÄd.
Der er brug for ny frisk luft under vingerne.
Enhver anden klub af BrÞndbys stÞrrelse, ville skifte ud i trÊnerstaben efter sÄdan en blamage. Men ikke i BrÞndby, for her er vi alle gode venner og CV er ikke mand nok til at indrÞmme at Js var et fejlcast. --- Henrik Jensen: "Hvis alle spillerne spiller en god kamp, sÄ spiller holdet ogsÄ en god kamp."
Hvad skal vi med Superliga bold, nÄr vi har kvinder og oldboys? |
Sahl

02.10.2024, 15:18
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
» SÄ glÊder det mit gule hjerte, at flere og flere nÊvner A Z. Det er sÄdan en
» trÊner vi mangler, dem der ikke kan lide lugten i bageriet, er ogsÄ dem,
» som ikke er eller blive gode nok til BrÞndby.
Farvel til Masterclass og harmoni i truppen. --- 85,87,88,90,91,96,97,98,02,05,21 |
Toska
02.10.2024, 17:19
@ Sahl
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Jeg spÞrger bare endnu engang, har aldrig fÄet svar fra nogen, men det er mÄske svar i sig selv.hvad er bedst for BrÞndby at spillerne er meget tilfreds med trÊneren, og fansene er det modsatte eller omvendt?
Jeg har helt ĂŠrlig mere tiltro til spillernes mening, end jeg har til nogen forvirret uvidende fans. |
Mureren
02.10.2024, 17:33
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
» Jeg spÞrger bare endnu engang, har aldrig fÄet svar fra nogen, men det er
» mÄske svar i sig selv.hvad er bedst for BrÞndby at spillerne er meget
» tilfreds med trÊneren, og fansene er det modsatte eller omvendt?
» Jeg har helt Êrlig mere tiltro til spillernes mening, end jeg har til nogen
» forvirret uvidende fans.
Tror ikke jeg forstÄr hvad du spÞrger om, men skal dit indlÊg forstÄs som at du mener at JS skal blive siddende pÄ posten? |
Toska
02.10.2024, 23:00
@ Mureren
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Nej et svar til Sahl |
fake
04.10.2024, 13:05
@ Toska
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
Du kunne ikke have brugt den eksisterende trÄd om JS? Det ser seriÞst ud som om du starter en trÄd bare for at starte den hvilket er pisse irriterende.
Kan du give én god grund til at vi skal have flere JS trÄde fremfor bare at bruge én samlet? |
Toska
05.10.2024, 08:08
@ fake
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Jesper Sűrensen |
|
WOW skal der ikke mere til for at pisse din dag af? |
Doktorenergud
05.10.2024, 14:05
@ fake
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Att: Fake - vćgn nu op!!! |
|
Fake, du er sĂ„ mega ufĂžlsom⊠Nielsenâs trĂ„d om JS er jo tydeligvis oprettet i vrede, for den er all caps⊠Det er vi mange der har svĂŠrt ved at vĂŠre i, verden er hĂ„rd og brutal nok i forvejen⊠Toskas trĂ„d signalere jo helt klart med smĂ„ bogstaver, at det her er en mere fĂžlsom og fornuftbaseret trĂ„d - sĂ„ kan det godt vĂŠre overskriften er den samme, og de er oprettet kort tid efter hinanden, men det er jo tydeligt Toska vil omfavne alle brugere, og ikke blot sit eget ego. Det her handler om at du skal vĂ„gne op og indse det ikke lĂŠngere er 2018 din priviligerede tosse. |
|
|