SydSiden Online (SSO)

BrĂžndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

meyer

Hjemmeside E-mail

kĂžge,
31.07.2025, 14:05
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn (SydSiden Online)

God torsdag til alle.

Hvad skal man forvente af denne kamp, kigger man tilbage i 90erne sÄ at de var kÞrt over inden pausen, idag skal man vel vÊre heldig fÞre vi 1-0 og haft 1-2 hjÞrne spark mÄske og 2-3 chancer.. hvor blev det press spil af vi alle kendte engang med angreb og masser af chancer, i farum havde vi vel 1,5 chance.. det er sgu ikke det som i min verden er det brÞndby jeg dengang i 1993 med 5-0 over aab begyndte at holde med....

Men man kan hÄbe nogen tager sig sammen og faktisk tÞr tage nogen chancer og vi udspiller 1 div holdet vi mÞder idag...

---
Meyer Alias glade

Benjas

Vilfort Park,
31.07.2025, 15:45

@ meyer
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

Det bliver til en 5-0 sejr i aften.

Efter et tidligt fÞringsmÄl, bliver de herefter aavet midt over.

Birk % co. Har styr pÄ det. SÄ hold bare tilbage med bekymringerne.

5-0 sej og mon ikke vi fÄr en enkelt eller mÄske to japanere pÄ mÄltavlen.

Bundgaard mÄ ogsÄ gerne prikke en enkelt eller to ind, sÄ han kan fortsÊtte sin optur.

Fedtmule

31.07.2025, 16:14

@ Benjas
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

Det bliver en lunken men dog sikker nok sejr

Noget 3-1 med lidt reserver og sÄ er vi videre. Gad godt at se AmbÊk

niear960

31.07.2025, 19:05

@ meyer
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

» God torsdag til alle.
»
» Hvad skal man forvente af denne kamp, kigger man tilbage i 90erne sÄ at de
» var kÞrt over inden pausen, idag skal man vel vÊre heldig fÞre vi 1-0 og
» haft 1-2 hjÞrne spark mÄske og 2-3 chancer.. hvor blev det press spil af vi
» alle kendte engang med angreb og masser af chancer, i farum havde vi vel
» 1,5 chance.. det er sgu ikke det som i min verden er det brÞndby jeg
» dengang i 1993 med 5-0 over aab begyndte at holde med....
»
» Men man kan hÄbe nogen tager sig sammen og faktisk tÞr tage nogen chancer
» og vi udspiller 1 div holdet vi mÞder idag...

Du begÄr den samme fejl som mange andre, at holde fodbold i dag op mod 1993 er ( undskyld) ualmindelig dumt, I 1993 kunne BrÞndby som den fÞrende klub i DK hente alt hos andre klubber i ligaen det kan jo ikke i dag, og i Þvrigt var mange klubber dengang jo stadigvÊk amatÞrer,sÄ den samligning er simpelhen pÄ mÄnen

Troels

Melby,
31.07.2025, 22:04

@ niear960
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

ja der er enorm forskel pÄ dengang og nu alle hold har taget kvantespring ift dengang.

Problemet er at BIF ikke har rykket sig tilsvarende eller i positiv retning overhovedet.

1312

Hellerup,
01.08.2025, 00:56

@ Troels
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

» ja der er enorm forskel pÄ dengang og nu alle hold har taget kvantespring
» ift dengang.
»
» Problemet er at BIF ikke har rykket sig tilsvarende eller i positiv retning
» overhovedet.

Ja, at SL kan mÄle sig i kvalitet med noget der ligner 2. Bundesliga og i den nedre ende af Championship mÄ betegnes at vÊre relativ godt af et omrÄde, der gÞr der er 11-15 gange det samme talent i UK og Tyskland.

Hvis man er klÞgtige i dansk fodbold, sÄ benytter man de fede Är man har lige nu til at udbygge professionel fodbold med op til 30-36 klubber.

En lÞnsum pÄ 12-14 millioner bÞr jo kunne give et professionelt hold og hvis man kunne opdyrke lidt flere fodboldbyer, sÄ kunne der vÊre mange talenter, der fik chancen i prof fodbold.

Hvorfor skulle byer som Roskilde, NĂŠstved, Svendborg ikke kunne have et prof-hold? Hvis man kan i Haderslev?

Man skal smede nu mens der er penge at investere.

The Pride Of Denmark

Hjemmeside E-mail

2605 BRØNDBY,
01.08.2025, 10:40

@ meyer
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

» God torsdag til alle.
»
» Hvad skal man forvente af denne kamp, kigger man tilbage i 90erne sÄ at de
» var kÞrt over inden pausen, idag skal man vel vÊre heldig fÞre vi 1-0 og
» haft 1-2 hjÞrne spark mÄske og 2-3 chancer.. hvor blev det press spil af vi
» alle kendte engang med angreb og masser af chancer, i farum havde vi vel
» 1,5 chance.. det er sgu ikke det som i min verden er det brÞndby jeg
» dengang i 1993 med 5-0 over aab begyndte at holde med....
»
» Men man kan hÄbe nogen tager sig sammen og faktisk tÞr tage nogen chancer
» og vi udspiller 1 div holdet vi mÞder idag...

Ja du fik jo sÄdan set ret i done forventninger til kampen i grove trÊk.

Jeg er enig, mange ting var bedre i 90erne og start-00erne. Danmark vandt ogsÄ 17-1 over Frankrig i 1908. Der er lÞbet meget vand gennem Äen siden. Og det er ikke kun ift. udviklingen mellem Danmark og Frankrig, men i fodbolden generelt. Det sagt, sÄ har vi jo ogsÄ tabt til Skagen fra Jyllandsserien, trods vi samme Ärstal blev danske mestre. Lur mig om BrÞndby ikke ogsÄ manglede pres og chancer i den kamp. For du har ganske ret, der manglede chancer og godt presspril i begge kampe mod Thorshavn.

---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?

Mr. Jinx

01.08.2025, 10:54

@ The Pride Of Denmark
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

For du har ganske
» ret, der manglede chancer og godt presspril i begge kampe mod Thorshavn.

Nej, der manglede skarphed og en rigtig skarpretter i front til at sparke bolden i mÄl.

Ydermere vil en fuldblods angriber ogsÄ skabe chancer pÄ egen hÄnd, det er der ikke nogen i vores offensiv der gÞr pt.

The Pride Of Denmark

Hjemmeside E-mail

2605 BRØNDBY,
02.08.2025, 09:52

@ Mr. Jinx
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Brűndby IF - HB Thorshavn

» For du har ganske
» » ret, der manglede chancer og godt presspril i begge kampe mod Thorshavn.
»
» Nej, der manglede skarphed og en rigtig skarpretter i front til at sparke
» bolden i mÄl.
»
» Ydermere vil en fuldblods angriber ogsÄ skabe chancer pÄ egen hÄnd, det er
» der ikke nogen i vores offensiv der gÞr pt.

Det samme kan man jo sige om kampen mod Thorshavn. I fÞrste halvleg var skud statistikken 12-2. SÄ om du kalder det manglende store chancer eller manglende skarphed er vist bare et spÞrgsmÄl om valg eller ordklÞveri.

---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlÊg i 27811 trÄde, 12749 registrerede brugere, 82 brugere logget ind(0 registrerede, 82 gÊster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^