| Chester Nørrebro, 18.05.2026, 21:45
|
Tror i på eu kampe? (SydSiden Online) |
||||
|
Py-ha, sikken en kamp i går. --- |
| Vincent København, 19.05.2026, 07:42 (redigeret af Vincent at 20.05.2026, 09:15) @ Chester
|
Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! |
||||
|
Morten Krogh statistik: |
| Chester Nørrebro, 19.05.2026, 20:36 @ Vincent
|
Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! |
||||
|
Jeg antager dine stats er rigtige og derfor er det horribelt. --- |
| 1312 Hellerup, 19.05.2026, 22:59 @ Chester
|
Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! |
||||
|
Altså bare så vi alle forstår hvor vi er. |
| punQ 21.05.2026, 08:21 @ Chester
|
Tror i på eu kampe? |
||||
|
"Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen" |
Trådet visning