SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Chester

Nørrebro,
18.05.2026, 21:45
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Tror i på eu kampe? (SydSiden Online)

Py-ha, sikken en kamp i går.
På torsdag finder vi ud af om det bare bliver en gennemført dårlig lortesæson, hvor kun nedrykning ville være værre.

Personligt tror jeg ikke vi har det der skal til. Jeg nævner:

Cooper har brug Sow før Lado
Vi spiller meget langsomt
fck har haft betydende kampe mod ”lettere” modstandere og Svenssons koncept er spillet gået ind.
Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen
fck vil ha den europaplads. De kommer for at æde os, mens bl.a. Vallys står og ser rundtosset ud.
Vores anføre gruppe læs: Østregen gruppe, kan ikke råbe medspillerne op, de har for meget paradise hotel og for lidt viking blod i årene.

Jeg antager ikke Copper skiftes ud, hvis vi ikke når målsætningen (3. plads og gerne europæisk) lykkedes. Men jeg er stærkt bekymret for næste sæson.
Det skal ses i lyset af at vi intet har at tilbyde andet end sign-on og løn.

Og sign-on/løn bliver dyr når vi ikke har andet at lokke med. Læs: Med de penge vi har bliver mulige spillere også fra en lavere hylde end agf, fcm og fck kan få fra qua meritter samt europæisk fodbold.

Held og lykke, vi får brug for det selv om det ikke er nok.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Vincent

E-mail

København,
19.05.2026, 07:42
(redigeret af Vincent
at 20.05.2026, 09:15)


@ Chester
 


Synes godt om (2)
Synes ikke om (1)

Ikke når det er Morten Krogh der dømmer!

Morten Krogh statistik:

KAMPE DØMT
Brøndby: 27
fck: 25

KAMPE VUNDET
Brøndby: 5
fck: 15

KAMPE UAFGJORT
Brøndby: 9
fck: 8

KAMPE TABT
Brøndby: 13
fck: 2

STRAFFE TILKENDT
Brøndby: 4
fck: 10

STRAFFE IMOD
Brøndby: 5
fck: 1

(superstats.dk)

ANDRE (eller opsamlende) POINTER:
- fck får straffe tilkendt i 40% af deres kampe med Morten Krogh som dommer svarende til 12,8
straffespark i et superligaår til fck, hvis han dømte alle deres 32 superligakampe.

- fck får straffe imod sig i 4% af de kampe han har dømt svarende til 1,28 straffespark imod fck, hvis han dømte alle 32 kampe i et superligaår.

- Brøndby har ikke vundet i over 4 år med ham som dommer

- vi har dermed ikke vundet med ham som dommer i 14 kampe i træk… FJORTEN!!! Altså man ville jo ikke tro på det hvis, man fik det forelagt som en påstand. Men det er helt objektivt faktuelt!

- han har dømt derby 3 gange: 0 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag

- og så dømte Morten Krogh også da vi i sin tid tabte til agf og dermed mesterskabet. Han blev i den kamp kaldt ud af VAR i første halvleg med anbefaling om rødt kort til Nicolai Poulsen. Morten Krogh valgte, og som den eneste gang i den sæson, IKKE at følge VAR.

INTET unødigt må overlades til skøn på dagen, for så dømmer Morten Krogh med en tendens der er så tydelig, at den kan aflæses statistisk.

(Mulig/sandsynlig) katastrofe at han fløjter kampen!

Chester

Nørrebro,
19.05.2026, 20:36

@ Vincent
 


Synes godt om (2)
Synes ikke om (0)

Ikke når det er Morten Krogh der dømmer!

Jeg antager dine stats er rigtige og derfor er det horribelt.

Når jeg så læser dette fra Vallys: Artikel i eb-sprøjten

Så tænker man bare. Hold nu kæft, du er ikke andet end en flødebolle. Trykkes du lidt falder du sammen. Hvor mange gange har han ikke sagt i diverse artikler, at nu var det payback-time til fansene.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

1312

Hellerup,
19.05.2026, 22:59

@ Chester
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (1)

Ikke når det er Morten Krogh der dømmer!

Altså bare så vi alle forstår hvor vi er.

BIF er ikke en klub, der længere kan regne med en top tre placering.

Fra 2027 vil en klub som AGF i nettoomsætning overstige BIF.

Vores ledelse er dybt inkompetente på alle led og kanter. Vi kan ikke længere overbyde klubber som fcm. FCK, fcn og agf på deres kernemålgruppe af spillere.

FCN på talenter og de øvrige på performance spillere. Det er kun via subsidier fra GFH, at BIF kan tilbyde bedre finansielle forhold for spillere.

Hvornår går det op for ledelsen, at man ikke magter sine egne jobs????

Tilhængernes lalleglade tilgang er også et søm til ligkisten. Man burde gå fuld Lazio mode.

punQ

21.05.2026, 08:21

@ Chester
 


Synes godt om (0)
Synes ikke om (0)

Tror i på eu kampe?

"Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen"

Det var dog det dummeste jeg længe har læst. Det er FCK. Vi tager selvfølgelig ikke let på det.

Chester

Nørrebro,
21.05.2026, 16:35

@ punQ
 


Synes godt om (1)
Synes ikke om (0)

Tror i på eu kampe?

Tja, jeg tror vi glider elegant i bananskrællen.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 50 brugere logget ind(3 registrerede, 47 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^