|
Nu skal vi på job og skal helt sikkert til at forklarer hvorfor vi "overreagerer" så voldsomt på dommeren.
Jeg siger ikke han er korrupt - men at hans historik alene burde være rigeligt til ikke at vælge ham.
Problemet er jo ikke gårdagens kamp alene - det er den vilde historik han har med vores kampe (og Fcks faktisk med modsat fortegn - men det syntes jeg ikke er så relevant her).
Et hav af mennesker var det sekund det blev officielt at han skulle dømme den vigtigste kamp i sæsonen i forargede over hvordan DBUs dommerudvalg kunne vælge en dommer, der har så ensidig en historik med de 2 deltagende hold.
Historikken går ikke kun på kritik fra spillere og trænere i vores klub - men understøttes jo rent statistisk på resultatet af de kampe han har dømt os i.
Selv hvis de mener, at Brøndby tuder i pressen - burde nedenstående jo få alle alarmer hos dem til at blinke rødt på deres datakontor og dermed vælge en anden dommer til denne kamp.
Dette er vores superliga statistik i de sidste 3 hele sæsoner:
Med Krogh som dommer(2022/2023 og frem):
15 kampe
0 Sejre
5 Uafgjorte
10 nederlag
0,333 i pointsnit per kamp
Med andre dommere (2022/2023 og frem):
114 kampe
56 Sejre
29 Uafgjorte
28 nederlag
1,728 i pointsnit per kamp.
(tal fundet på superstats.dk - dog tillagt kampen i går)
Med andre ord over så mange kampe får vi 5,18 gange så mange point per kamp, når dommeren IKKE er Morten Krogh end når det er ham. --- KEVIN - Vil du være VENLIG og lade med at vende RØVEN til? Kig dog på BOLDEN MAND! |