SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Jackie

22.05.2026, 09:36
 


Synes godt om (3)
Synes ikke om (3)

Klubben bør handle (SydSiden Online)

Hej Sydsiden

Det her kan ikke fortsætte. Der er flere ned af siden som får en røffel.

Brøndby bliver bortdømt i flere vigtige kampe end noget andet hold. Sæson efter sæson. Det går ikke. Som fodboldtilhænger går det ud over min normale rets følelse. Det har intet med fodbold at gøre efterhånden. Det er et teaterstykke.

Hvad der gør mig i ligeså dårligt humør er, at Brøndbyfans er blevet ligeglade, og det er vigtigere at synge "vis i vil vinde" end at kaste presset over på dem som gør, at vi har fu..... svært ved at vinde. Som udgangspunkt forstår jeg godt reaktionen, men det fører sjældent noget positivt med sig, at sige det åbenlyse til dem som man forsøger at støtte. Der er det bedre, at påvirke dem som vi ikke giver en skid for. Dommerne i de her tilfælde hvor vi bliver bortdømt. Der skal synges FC DBU og alle de andre fine gloser vi kan, eller vi kan gå målrettet efter modstanderne med at kaste pres på dem. Ja, eller begge dele. I stedet presser vi spillerne endnu mere og ellers er der meget lålå og "i de gode gamle dage". Hold kæft jeg brækker mig.
Jeg er med på at Brøndbyspillerne til tider igennem noget tid har set opgivende ud, men det forstår jeg sgu' egentlig godt når de bliver bortdømt uge efter uge som de umuligt kan påtale. I går var jo helt grotesk. Spillerne står jo nærmest handlingslammet til sidst, fordi de ikke forstår det der sker på banen.

Klubben skal gøre det, at de i et åben brev skriver til DBU at de finder x og x dommere inhabile med følgende videomateriale* og statistik. Vi ønsker ikke længere de pågældende dommere påsat kampe med Brøndby som deltager.

Brøndby bliver nødt til selv at dokumentere på vanvittige kampe. For FC Viaplay og TV2 gør det ikke. Tendensen er den samme i efterdækningen, hvor der altid er fokus på kendelserne, hvor der skal dømmes noget til Brøndbys modstanderhold, mens alle de tvivlskendelser som går eller kunne gå til Brøndbys fordel udelades helt fra dækningen. Helt åbenlyst efterhånden.

Vi vil med garanti forsøges latterliggjort i alle FC medier, herunder særligt FC Viaplay. Men det vil endnu engang sætte en streg under, at det der foregår ikke er i orden. Uanset klubfarver. Og det skal der selvfølgelig være en klar kommunikationsstrategi at følge op på.

*Der skal laves et virkelig stort arbejde i at dokumentere kampene, hvor vi bliver bortdømt. Det er dog et vigtigt arbejde for at underbygge den uregelmæssighed der sker i kampene.

- Jackie

Jedi

22.05.2026, 11:00
(redigeret af Jedi
at 23.05.2026, 17:13)


@ Jackie
 


Synes godt om (1)
Synes ikke om (2)

Klubben bør handle

Jeg tænker at vi og klubbens ejer selv gør et kæmpe arbejde i at latterlig gøre os selv...

1312

Hellerup,
22.05.2026, 15:26
(redigeret af 1312
at 22.05.2026, 15:57)


@ Jackie
 


Synes godt om (2)
Synes ikke om (6)

Politianmeld dette

Fuldstændig enig. Denne kamp har flere rygende pistoler.

Det bør politianmeldes. Da man så sikrer en undersøgelse ind bag ved og får alle data og kommunikation frem. Kun sådan kan jeg se, at vi kan komme videre. For begge parter.

Vi kan ikke lade de potentielt korrupte stå for hvad vi får at vide her.

BIF skal nu gå ud og forlange at få det billede bevis, der gør at man torsdag aften siger at Fukuda er 8 cm i off side.

Vi skal præsenteres for de billeder, som sattes sammen på aftenen før dommen sendes ud på stadion. Ikke noget fabrikeret efter. Vi skal have et bevis, hvor kronologien holder.

Dommer teamet går torsdag aften ud og siger, at der ikke frigives billede materiale før fredag. Hvorfor??

Er det så kan har tid til at koge en fabrikation sammen??? Man SKAL på dagen komme med det billedemateriale, der fortæller 8 cm historien. Kan man ikke torsdag aften, så må vi forvente en potentiel konspiration.

Disse 8 cm er “The Zapruder film evidence”.

For man melder det ud på aftenen. Ergo - bevis det med billeder fra aftenen.

Kan man ikke det. Så har vi en rygende pistol.

For er det virkelig sådan, at linjedommeren, der hæver flaget har besluttet på forhånd, at hvis det er spil i BIF fordel, så skal spillet afbrydes konsekvent. Hvilket kan forklare hvorfor vi ser så mange domme imod os.

Her er man bare fanget af omstændigheder, hvor linjedommeren ikke kan se noget. Og billederne ikke kan bevise noget.

OG ALLIGEVEL MELDER MAN UD, AT MAN HAR SÅ PRÆCISE BILLEDER, AT DE SIGER DET ER 8 CM.

En meget præcis udmelding, der kun kan siges, hvis man har klokkeklare beviser.

Beviser man nu, 1 døgn senere ikke kan præsentere.

Et andet eksempel er FCK spilleren, der slagter Vlado hvor han er ved at slippe fri og potentiel alene med målmanden. Helt oppe 5 meter fra midterlinien.

Dommeren bruger angiveligt forklaringen for ikke at tildele rødt kort: Målmanden kan muligvis nå bolden.

En komplet hjernedød forklaring. I så fald kan du jo reelt aldrig vise en sidste mands tackling ud. Målmanden KUNNE jo potentielt nå bolden.

Jeg kalder korruption her. Og jeg fatter ikke hvis BIF lader den glide af. Der skal være voldsomme konsekvenser denne gang.

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 53 brugere logget ind(5 registrerede, 48 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^