|
» Sæt en retning giv træner og sports direktør 3 sæsoner giv dem midler
» uanset resultater 3 år er vi mestre spiller vi champions league er der en
» tråd for masterclass...de.t er vejen imin optik.. men det her holder ikke
» spild af penge og dansne tålmodighed er ultra tynd nu
Hvilke midler er de skal have ? Jeg vil tro at fcc og fcm har en del mere at give ud af, og de har endda en rimeligt fundament allerede.
Hvis det var så nemt, så kunne man bare have gjort det nogle af de foregående år, hvor man alligevel har brændt et utal af penge af.
Frem for bare at skyde det hele af og håbe det hele går godt, skulle man måske kigge lidt på fcn og deres setup. De har efterhånden vist at de har en forretning der er holdbar, og hvis man lod være med at køre den fuldt ud og sælge halvdelen af førsteholdet, så kunne man måske stadig få nogle sportslige resultater. --- 85,87,88,90,91,96,97,98,02,05,21 |