SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

1312

Hellerup,
24.05.2026, 15:12
(redigeret af 1312
at 24.05.2026, 15:24)
 


Synes godt om (3)
Synes ikke om (8)

Divisionsforeningen vil have lov til at være korrupt. (SydSiden Online)

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbo...-broendby-den-gaar-ikke/11187432


Man skal ikke komme at kritisere dommene fra en dommer med en point afvigelse på ca. 1,3 point pr kamp og mærkelige domme.

Nej, Divisionsforeningen ønsker tilladelsen til at fordele sol og vind som de lyster….

Argumentet er at man bringer spillet i miskredit. De er ikke så lidt frække.

Jeg synes BIF skal søge ind i en af nabolandenenes liga system. Og så spille der fremover.

Dette er at tage pis på en hel virksomhed med 300 mill i omsætning.

vaffanculo

28.05.2026, 21:00

@ 1312
 


Synes godt om (2)
Synes ikke om (2)

Divisionsforeningen vil have lov til at være korrupt.

Jeg deler frustrationen over både Krogh og Divisionsforeningen. Forskellen i pointgennemsnit mellem ham og andre dommere er så markant, at det nærmest ikke kan være tilfældigt.

Men inden fanden males på væggen, bør ting undersøges mere i dybden:

1) Er de væsentlige og betydelige fejlkendelser fordelt over alle 15 kampe, eller er det primært de seneste par?
Altså hvis pointsnittet i de første 12 kampe primært afspejler Brøndbys egne præstationer og ikke grove dommerfejl, kan det samlede snit sige mere om uheld end systematik.

2) Rammer fejlkendelserne kun Brøndby, eller er det et mønster på tværs af klubber?
Det må jo være afgørende for at skelne mellem om han er en dårlig dommer eller om det systematisk mod Brøndby.


Hvis nogen har mod på at lave det undersøgende arbejde for ovenstående, bidrager jeg gerne med en mønt.


Viser der sig en systematik, så har/skal Brøndby en klar interesse i at få det dokumenteret og belyst.
EB og BT vil elske den historie, og med tilstrækkeligt belæg kan Divisionsforeningen vel ikke bare ignorere det mere?
I værste fald, hvis der er tale om Calciopoli-lignende tilstande, er det jo sådan nogle som Morten Spiegelhauer der vil have interesse i, at få historien belyst.

Jeg håber virkelig der er nogle der vil kaste sig ud i det.

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 72 brugere logget ind(2 registrerede, 70 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^