| 1312 Hellerup, 01.06.2026, 15:32 (redigeret af 1312 at 01.06.2026, 16:06)
|
P. Mortensen, endnu et tegn på en klub i forfald. (SydSiden Online) |
||||
|
Med PM’s kontrakt er vi vel ude i, at vi har endnu et bevis for en klub i forfald. |
| Ivaninho 01.06.2026, 16:14 @ 1312
|
P. Mortensen, endnu et tegn på en klub i forfald. |
||||
|
Nu hvor transferen er officiel håber jeg du har fået lidt mere af den forklaring du eftersøger. Som Ohnesorge siger i forbindelse med præsentationen, så er det her jo ikke en transfer til toppen af truppen spillemæssigt. Det er et supplement til de unge angribere vi allerede har. Og så bringer han noget rutine, erfaring og kultur, som har manglet. |
| Heine 02.06.2026, 17:30 @ Ivaninho
|
P. Mortensen, endnu et tegn på en klub i forfald. |
||||
|
Fedt vi kan tiltrække en profil som PM --- |
Trådet visning