SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Sceptic III, , 22.01.2025, 14:29

Jeg håber da virkelig at dette er noget ledelsen i Brøndby sidder og regner på?
Det er jo altid let at sætte en regnestykke op på sso med "lad som om penge" der støtter synspunktet man gerne vil frem med.

Jeg er på ingen måde modstander af strategien (altså udelukkende købe mere færdige talenter i mindre klubber), men jeg har ingen anelse eller data til at fortælle om det er den rigtige måde at gøre det på fremover?

Sådan som MC kører nu er jo den måde de fleste top 3 klubber i mange ligaer kører deres talentarbejde - så helt forkert kan det vel ikke være?

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 58 brugere logget ind(1 registrerede, 57 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^