SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Skandalen er komplet (SydSiden Online)

skrevet af Karsdæn78, , 20.02.2025, 09:25

Fordelen ved at være fan af en klub med ejere, som kun er der for at tjene penge er, at de af samme årsag er nødt til at gøre klubben attraktiv nok til, at de kan tjene penge på den.
GFH eller Lars Seier eller Anders Holch Poulsen har ikke smidt en masse millioner i klubben, for ikke at skulle forhøje deres værdi, og derfor lader de ikke klubben gå i forfald.
I PSE´s tilfælde er det jo mange penge et stadion skal koste, og deres beliggenhed er ikke gunstig for udvidelse.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 109 brugere logget ind(0 registrerede, 109 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^