SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Karsdæn78, , 15.03.2025, 16:47

Så længe at fck årligt har så mange millioner i overskud, og ryger i gruppespil hvert år, og uden problemer får betalt deres banklån, så kan de da sagtens låne penge til en renovering af stadion selv. Deres egenkapital er enorm, og de har en portefølje af forretninger, som også genererer overskud.
Men hvis de ender med at sælge alt fra, så er det en anden snak.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 155 brugere logget ind(4 registrerede, 151 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^